Szeretettel köszöntelek a Baptista keresztények közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Baptista keresztények közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Baptista keresztények közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Baptista keresztények közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Baptista keresztények közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Baptista keresztények közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Baptista keresztények közössége közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Baptista keresztények közössége vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A Bibliában azt olvassuk: „Az igazak ösvénye olyan, mint a felragyogó világosság, mely egyre világosabb lesz délig. A bűnösök útja olyan, mint a sűrű homály; nem tudják, miben botlanak majd meg.” (Példabeszédek 4:18–19). 1966-ban Dr. Joseph Fletcher kiadott egy könyvet, ami hamarosan bestseller lett. A címe Szituációs etika volt. Azt állítja benne, hogy a szeretet az egyetlen mérce annak eldöntésére, hogy mi jó, és mi rossz. Az eredmény erkölcsi káosz lett. Miért? Mert megengedte, hogy magunk állítsunk fel magunknak mércét, ami minden helyzetben változik. Még tovább ront a helyzeten velünk született hajlamunk arra, hogy magunkkal elnézők legyünk, magunkat indítékaink alapján ítéljük meg, míg mások számára magasabb mércét állítunk, és tetteik alapján ítéljük meg őket. Például, valaki adócsalást követ el, vagy lop az irodai készletekből, de azért becsületességet vár el üzletfeleitől és attól a vállalattól, ahonnan részvényeket vásárol. Ezt nevezzük kettős mércének. Könnyű megbotránkozni olyan emberekben, akik elbuktak az erkölcsi próbán – különösen akkor, ha épp ellenünk vétettek. De sokkal nehezebb saját életünkben erkölcsi döntéseket hozni. Értsd meg ezt: ha a becsületesség peremén táncolsz, akkor le is fogsz onnan zuhanni! Egy darabig talán becsaphatod az embereket, de a tetteid végül úgyis utolérnek. Hasonlóképp úgy tűnhet, hogy valaki ideig-óráig hasznot húz a becstelenségből, miközben a becsület néha vesztes helyzetnek tűnik. De az élvezet és az előny csak rövid életű, mert végül mindannyiunknak meg kell állnunk Isten ítélőszéke előtt – milyennek fogsz akkor látszani?
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!